“
Ben eind vorig jaar hier voor een auto wezen kijken werd vriendelijk ontvangen en het voelde gelijk vertrouwt dat bleek ook wel toen ik de auto kwam halen en er een vlek op het dak zat die we nog niet gezien hadden dit had de eigenaar ook niet gezien en heeft het super netjes opgelost door het te laten spuiten, ik heb veel plezier van deze auto en hoop het nog lang te hebben ik raad iedereen die wat zoekt aan om hier eens lang te gaan.
„
Dave uit Sint Michielsgestel
22-12-2013
Gemiddeld10
Service10
Deskundigheid10
Prijs/kwaliteit10
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
“
6 dec wezen kijken naar een gebruikte BMW. Werd vriendelijk te woord gestaan. Alle zaken werden duidelijk/helder besproken. 11 dec opgehaald. Auto werd netjes afgeleverd. Nog 10,- benzinegeld van Teus gekregen omdat de benzinemeter in het rood stond. super!
„
Peter Hoskam uit Kerkdriel
21-12-2013
Gemiddeld10
Service10
Deskundigheid10
Prijs/kwaliteit9
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
“
We hebben op 13 december een opel astra gekocht bij van vlijmen. En werden zeer vriendelijk geholpen.De auto werd netjes afgeleverd en gepoetst. Vandaag terug geweest, ivm radio die niet goed was. Dit werd opgelost door middel van een nieuwe radio.(super garage) ECHTE AANRADER.
„
Cor Collens uit Rotterdam
17-12-2013
Gemiddeld10
Service10
Deskundigheid10
Prijs/kwaliteit10
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
“
Was op zoek naar een goede Opel Vectra en kwam via MP bij Garage van Vlijmen terecht . Het voelde gelijk goed en we werden verwelkomt met een bakje koffie omdat we even moesten wachten . We konden rustig kijken in hun mooie showroom zonder lastig te worden gevallen door opdringerige verkopers ! we hebben er een leuke deal gedaan en ben uiterst tevreden over alles,hebben zelfs nog een maand garantie gekregen plus een nieuwe APK en een kleine beurt op de Opel Vectra ! Bedankt Cor en Caroline Collens
„
Mario uit
25-10-2013
Gemiddeld8
Service8
Deskundigheid8
Prijs/kwaliteit8
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
“
Netjes geholpen en te woord gestaan . neemt de tijd voor je. Inruil prijs was precies wat ik in mijn hoofd had. Nette auto voor teruggekocht. Vooralsnog geen problemen hiermee. 6 mnd garantie. Service is uitstekend.
„
Johan Hoogeveen uit Zevenhuizen
05-09-2013
Gemiddeld8
Service9
Deskundigheid7
Prijs/kwaliteit8
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
“
Zelden zo\'n goede service gehad! Alles word gewoon goed geregeld zoals het hoort.6 maanden garantie, poetsbeurt + apk bij aflevering zelfs de motor glimt! Service, prijs afspraak ging allemaal op een relaxte manier. Voor onze volgende auto zullen we zeker weer aan dit bedrijf denken!
„
F. B uit Roosendaal
10-04-2013
Gemiddeld9
Service9
Deskundigheid9
Prijs/kwaliteit10
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
“
Zeer vriendelijk, neemt de tijd voor al u vragen, afspraak is afspraak een voorbeeld voor veel garagebedrijven!
„
John van Grootveld uit Vlaardingen
13-01-2013
Gemiddeld9
Service9
Deskundigheid9
Prijs/kwaliteit9
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
“
Gasrvrij vriendelijk en geen mooie praat perfect en komt afspaak echt na ,zowel eigenaar als monteurs .
„
Sebastiaan van der Perk uit Nieuw lekkerland
20-09-2012
Gemiddeld9
Service10
Deskundigheid9
Prijs/kwaliteit8
Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
“
Heel GOED BEDRIJF goed vakkundig personeel Altijd sociaal leuk gezellig!!! GEWOON DE MOEITE WAARD!!! KOM OOK HIER JE AUTO KEUREN !!
„
Marianne Radder uit Gouda
06-04-2012
Gemiddeld8
Service8
Deskundigheid8
Prijs/kwaliteit8
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
“
Netjes geholpen, alles werd duidelijk uitgelegd, niks was een probleem om wat aan de auto te doen! helemaal goed! ik zou hier zo weer terug heen gaan.
„
Anoniem uit
29-03-2012
Gemiddeld9
Service9
Deskundigheid8
Prijs/kwaliteit9
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
“„
Fam. L.W. De Bruijn uit Spijkenisse
21-02-2012
Gemiddeld9
Service9
Deskundigheid9
Prijs/kwaliteit10
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
“
Bij aankomst bedrijf een fijne en informele familiaire sfeer. Door de eigenaar Teus Aantjes zelf geholpen. Het ontvangst is open tot aankoop en een keurige nette aflevering van onze Renault Twingo de door ons gekochte auto. De eigenaar-verkoper is hartelijk en bijzonder klantvriendelijk. Wij zullen iedereen dit bedrijf aanbevelen. Complimenten, kan menig auto dealer nog iets van leren hoe het moet. Hier wordt je eerlijk en sociaal en klantvriendelijk geholpen, en een eerlijke prijs ontvangen voor de auto die ik heb ingerolen.
„
Hans Verhoeff uit Alblasserdam
01-11-2011
Gemiddeld8
Service8
Deskundigheid8
Prijs/kwaliteit8
Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
“„
F yildirim uit Nieuw lekkerland
09-10-2011
Gemiddeld6
Service6
Deskundigheid6
Prijs/kwaliteit6
Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
“„
Anoniem uit
08-10-2011
Gemiddeld8
Service8
Deskundigheid9
Prijs/kwaliteit8
Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
“
Ik ben goed geholpen en super service. De prijs was ook nog goed ook
„
Arie van derperk uit Nieuw-lekkerland
05-10-2011
Gemiddeld9
Service9
Deskundigheid9
Prijs/kwaliteit8
Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
“„
Jan simons uit Nieuw lekkerland
05-10-2011
Gemiddeld9
Service9
Deskundigheid9
Prijs/kwaliteit9
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
“„
Piet van Bruggen uit Nieuw-lekkerland
13-09-2011
Gemiddeld9
Service9
Deskundigheid9
Prijs/kwaliteit8
Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
“„
Anoniem uit
12-09-2011
Gemiddeld8
Service8
Deskundigheid8
Prijs/kwaliteit7
Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
“
Onderhoudsbeurt weer prima verzorgd. Snel geholpen. Goede vakkennis
„