• Totaal aantal beoordelingen 45 Geef uw mening
  • Totaal score 9,3
  • Aangeraden door klanten afgelopen 12 maanden 100% afgelopen 12 maanden

G.J. Kampstra uit Sliedrecht

10-07-2014
  • Gemiddeld 9
  • Service 9
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 8
Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Marc Christiaanse uit Rotterdam

12-03-2014
  • Gemiddeld 8
  • Service 8
  • Deskundigheid 8
  • Prijs/kwaliteit 8
Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires
Goede service!

Rick luijk uit Oud beijerland

02-01-2014
  • Gemiddeld 9
  • Service 10
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 9
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
Ben eind vorig jaar hier voor een auto wezen kijken werd vriendelijk ontvangen en het voelde gelijk vertrouwt dat bleek ook wel toen ik de auto kwam halen en er een vlek op het dak zat die we nog niet gezien hadden dit had de eigenaar ook niet gezien en heeft het super netjes opgelost door het te laten spuiten, ik heb veel plezier van deze auto en hoop het nog lang te hebben ik raad iedereen die wat zoekt aan om hier eens lang te gaan.

Dave uit Sint Michielsgestel

22-12-2013
  • Gemiddeld 10
  • Service 10
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/kwaliteit 10
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
6 dec wezen kijken naar een gebruikte BMW. Werd vriendelijk te woord gestaan. Alle zaken werden duidelijk/helder besproken. 11 dec opgehaald. Auto werd netjes afgeleverd. Nog 10,- benzinegeld van Teus gekregen omdat de benzinemeter in het rood stond. super!

Peter Hoskam uit Kerkdriel

21-12-2013
  • Gemiddeld 10
  • Service 10
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/kwaliteit 9
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
We hebben op 13 december een opel astra gekocht bij van vlijmen. En werden zeer vriendelijk geholpen.De auto werd netjes afgeleverd en gepoetst. Vandaag terug geweest, ivm radio die niet goed was. Dit werd opgelost door middel van een nieuwe radio.(super garage) ECHTE AANRADER.

Cor Collens uit Rotterdam

17-12-2013
  • Gemiddeld 10
  • Service 10
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/kwaliteit 10
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
Was op zoek naar een goede Opel Vectra en kwam via MP bij Garage van Vlijmen terecht . Het voelde gelijk goed en we werden verwelkomt met een bakje koffie omdat we even moesten wachten . We konden rustig kijken in hun mooie showroom zonder lastig te worden gevallen door opdringerige verkopers ! we hebben er een leuke deal gedaan en ben uiterst tevreden over alles,hebben zelfs nog een maand garantie gekregen plus een nieuwe APK en een kleine beurt op de Opel Vectra ! Bedankt Cor en Caroline Collens

Mario uit

25-10-2013
  • Gemiddeld 8
  • Service 8
  • Deskundigheid 8
  • Prijs/kwaliteit 8
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
Netjes geholpen en te woord gestaan . neemt de tijd voor je. Inruil prijs was precies wat ik in mijn hoofd had. Nette auto voor teruggekocht. Vooralsnog geen problemen hiermee. 6 mnd garantie. Service is uitstekend.

Johan Hoogeveen uit Zevenhuizen

05-09-2013
  • Gemiddeld 8
  • Service 9
  • Deskundigheid 7
  • Prijs/kwaliteit 8
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
Zelden zo\'n goede service gehad! Alles word gewoon goed geregeld zoals het hoort.6 maanden garantie, poetsbeurt + apk bij aflevering zelfs de motor glimt! Service, prijs afspraak ging allemaal op een relaxte manier. Voor onze volgende auto zullen we zeker weer aan dit bedrijf denken!

F. B uit Roosendaal

10-04-2013
  • Gemiddeld 9
  • Service 9
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 10
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
Zeer vriendelijk, neemt de tijd voor al u vragen, afspraak is afspraak een voorbeeld voor veel garagebedrijven!

John van Grootveld uit Vlaardingen

13-01-2013
  • Gemiddeld 9
  • Service 9
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 9
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
Gasrvrij vriendelijk en geen mooie praat perfect en komt afspaak echt na ,zowel eigenaar als monteurs .

Sebastiaan van der Perk uit Nieuw lekkerland

20-09-2012
  • Gemiddeld 9
  • Service 10
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 8
Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
Heel GOED BEDRIJF goed vakkundig personeel Altijd sociaal leuk gezellig!!! GEWOON DE MOEITE WAARD!!! KOM OOK HIER JE AUTO KEUREN !!

Marianne Radder uit Gouda

06-04-2012
  • Gemiddeld 8
  • Service 8
  • Deskundigheid 8
  • Prijs/kwaliteit 8
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
Netjes geholpen, alles werd duidelijk uitgelegd, niks was een probleem om wat aan de auto te doen! helemaal goed! ik zou hier zo weer terug heen gaan.

Anoniem uit

29-03-2012
  • Gemiddeld 9
  • Service 9
  • Deskundigheid 8
  • Prijs/kwaliteit 9
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Fam. L.W. De Bruijn uit Spijkenisse

21-02-2012
  • Gemiddeld 9
  • Service 9
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 10
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
Bij aankomst bedrijf een fijne en informele familiaire sfeer. Door de eigenaar Teus Aantjes zelf geholpen. Het ontvangst is open tot aankoop en een keurige nette aflevering van onze Renault Twingo de door ons gekochte auto. De eigenaar-verkoper is hartelijk en bijzonder klantvriendelijk. Wij zullen iedereen dit bedrijf aanbevelen. Complimenten, kan menig auto dealer nog iets van leren hoe het moet. Hier wordt je eerlijk en sociaal en klantvriendelijk geholpen, en een eerlijke prijs ontvangen voor de auto die ik heb ingerolen.

Hans Verhoeff uit Alblasserdam

01-11-2011
  • Gemiddeld 8
  • Service 8
  • Deskundigheid 8
  • Prijs/kwaliteit 8
Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

F yildirim uit Nieuw lekkerland

09-10-2011
  • Gemiddeld 6
  • Service 6
  • Deskundigheid 6
  • Prijs/kwaliteit 6
Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Anoniem uit

08-10-2011
  • Gemiddeld 8
  • Service 8
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 8
Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
Ik ben goed geholpen en super service. De prijs was ook nog goed ook

Arie van derperk uit Nieuw-lekkerland

05-10-2011
  • Gemiddeld 9
  • Service 9
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 8
Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Jan simons uit Nieuw lekkerland

05-10-2011
  • Gemiddeld 9
  • Service 9
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 9
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Piet van Bruggen uit Nieuw-lekkerland

13-09-2011
  • Gemiddeld 9
  • Service 9
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 8
Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Anoniem uit

12-09-2011
  • Gemiddeld 8
  • Service 8
  • Deskundigheid 8
  • Prijs/kwaliteit 7
Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
Onderhoudsbeurt weer prima verzorgd. Snel geholpen. Goede vakkennis
  • 1
  • 2